Har du brug for app hjælp?

Hvis du har spørgsmål til vores app, så prøv vores nye chatbot! Du finder chatbotten nederst i højre hjørne her på siden. Klik på cirklen, og du er i gang. Husk at vælge sprog inden du starter - botten forstår både dansk og engelsk.

Chatbotten kan hjælpe med spørgsmål om vores nye app, vores loyalitetsklub, Click & Collect, og hvis du har spørgsmål som erhvervskunde. Hold dine spørgsmål korte og konkrete for at få mest muligt ud af chatbotten. Vær opmærksom på, at chatbotten er en robot og ikke et menneske.

Nedenfor finder du en liste over ofte stillede spørgsmål og svar.

Generelt + Point

  1. Har Lagkagehuset en app?
    Ja, vores app er tilgængelig til både Android og Apple. For mere information om vores loyalitetsordning og hvordan du downloader appen, klik her.
  2. Hvad er fordelene ved Lagkagehuset appen?
    Der er mange fordele ved appen, såsom at optjene point ved hvert køb, få en kaffe voucher ved tilmelding, optjene belønninger fra 200 til 5.000 point, bestille Click & Collect, og meget mere.
  3. Hvor mange point får jeg, når jeg handler?
    For hver 1 kr., du bruger i butikken eller via Click & Collect, får du 1 point.
  4. Er der andre måder at optjene point på?
    Ja, du belønnes med 5 point hver gang du checker ind i en af vores butikker.
  5. Begynder jeg med det samme at indsamle point?
    Ja, du begynder at samle point med det samme. Hvis du downloader appen under dit første køb, kan pointene tage 7 dage at indlæse.
  6. Jeg modtog ikke mine point. Hvor er de?
    Kontakt support@lagkagehuset.dk, så kan de hjælpe med at tilføje dine point.
  7. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke tjente point, da jeg brugte min smartphone til at betale?
    Kontakt support@lagkagehuset.dk, så kan de hjælpe med at tilføje dine point.
  8. Hvem kontakter jeg, hvis jeg har et problem med mine point?
    Kontakt vores app support via support@lagkagehuset.dk.
  9. Jeg havde en dårlig appoplevelse i en af vores butikker - hvem kontakter jeg?
    Kontakt support@lagkagehuset.dk med så mange oplysninger som muligt, og vi vil hjælpe.
  10. Hvorfor kan jeg ikke samle kaffestempler mere?
    Kaffestemplerne er omdannet til point. Ved 500 point kan du få en gratis kop kaffe. Eventuelle kaffestempler i appen er konverteret til 50 point pr. stempel.
  11. Appen loader ikke - hvem skal jeg kontakte?
    Kontakt vores app support via support@lagkagehuset.dk.
  12. Jeg kunne godt lide det gamle loyalitetssystem - hvorfor har I ændret det?
    Vi har ændret systemet for at inkludere flere kunder og give mulighed for at optjene og indløse point til flere produkter.
  13. Jeg har et nyt telefonnummer - hvordan overfører jeg mine point?
    Kontakt support@lagkagehuset.dk for hjælp.
  14. Kan jeg sende en gave via appen?
    Ja, du kan sende en gave til en, du kender, under "bestil", hvis personen også har downloadet appen.
  15. Kan jeg sende en gave til nogen udenfor Danmark?
    Dette er i øjeblikket ikke muligt, men vi arbejder på det.
  16. Min kvittering gik ikke ind i appen - hvor er den?
    Kontakt support@lagkagehuset.dk for hjælp.
  17. Hvad får jeg for at downloade appen?
    Du modtager en kaffe voucher.
  18. Jeg har allerede appen - hvad ændrer sig for mig?
    Du kan nu bruge de nye funktioner, og alle dine eksisterende point og vouchers vil blive overført.
  19. Hvordan sletter jeg min bruger?
    Gå til "Mere", derefter "Min Profil", og klik på "Opsig medlemskab og slet alle data".

Betaling og Refusion

  1. Kan jeg betale med Apple/Google Pay og stadig indsamle point?
    Ja, du skal blot tilslutte onlinebetaling til din app og betale via denne metode.
  2. Jeg kunne ikke indløse en voucher i butikken - hvad gør jeg?
    Kontakt support@lagkagehuset.dk, så kan vi løse dette.
  3. Jeg havde en dårlig oplevelse med appen - kan jeg få en refusion?
    Kontakt support@lagkagehuset.dk for hjælp.
  4. Kan jeg ændre mine kortoplysninger i appen?
    Ja, fjern blot dit gamle kort og tilføj dine nye oplysninger.
  5. Kan jeg have flere betalingskort i appen?
    Ja, du kan tilføje flere betalingsmetoder under "Min profil".
  6. Hvad bruger I mine kortoplysninger til?
    Vi gemmer dine oplysninger for at kunne genkende din profil ved betaling, så du automatisk optjener point.
  7. Hvordan tilslutter jeg Apple/Google til appen?
    Gå til "Mere", klik på dit dankort og vælg "Aktivér til onlinebetaling".

Click & Collect

  1. Hvordan afhenter jeg min Click & Collect ordre?
    Åbn appen, når du ankommer, og scan QR-koden i butikken.
  2. Kan jeg ændre min C&C ordre?
    Nej, når ordren er afgivet, kan den ikke ændres.
  3. Kan jeg annullere min C&C ordre?
    Ring til butikken for at annullere ordren.
  4. Kan jeg få en refusion for min C&C-ordre via appen?
    Kontakt support@lagkagehuset.dk for hjælp.
  5. Jeg bestilte en vare via C&C, og den var ikke tilgængelig. Hvad gør jeg?
    Butikken vil tilbyde en alternativ vare eller annullere ordren.
  6. Hvad er det beløb, der er blevet hævet fra mit kort, i forhold til C&C-ordre?
    Det er et token-beløb til kortverifikation, som fjernes indenfor 10 arbejdsdage.
  7. Hvor langt i forvejen kan jeg bestille C&C?
    Mellem 15 minutter og 6 dage i forvejen.
  8. Jeg har afgivet en ordre via C&C. Hvor er min ordrebekræftelse/kvittering?
    Du kan finde alle kvitteringer under "Mine kvitteringer" i appen.