Spørgsmål til vores app

Har du brug for app hjælp?

Hvis du har spøgsmål til vores app - så prøv vores nye chatbot!

Du finder chatbotten nederst i højre hjørne her på siden, klik på cirklen, så er du godt i gang. Husk at vælge sprog inden du starter - botten forstår både dansk og engelsk.

Chatbotten kan hjælpe med spørgsmål der omhandler vores nye app, vores loyalitetsklub, Click & Collect og/eller hvis du har spørgsmål som erhvervskunde.

For at få mest muligt ud af chatbotten, bedes du holde dine spørgsmål korte og konkrete, så vil den gøre sit bedste for at hjælpe dig på rette vej.

OBS. Chatbotten er en robot, og det er derfor ikke et menneske du skriver med.

Du finder herunder en liste af ofte spurgte spørgsmål og svar. Listen er lang, men du kan forhåbentligt finde svar på dit spørgsmål, eller lære noget nyt om vores app.

Generelt + point

1. Har Lagkagehuset en app?

Ja det har vi. Vores app er tilgængelig til både Android og Apple. For mere information om vores loyalitetsordning og hvordan du downloader vores app, klik her.

2. Hvad er fordelene ved Lagkagehuset appen?

Der er mange fordele ved appen. Her er nogle af dem:

• Optjen point til velsmagende fordele hver gang du handler.
• Optjen 300 point ved tilmelding.
• Allerede ved 200 point har du optjent til din første belønning.
• Du kan spare op til belønninger til værdier fra 200 point helt op til 5.000!
• Du kan altid følge dine point i appen.
• Af og til forkæler vi dig med en personlig fordel, som du kan gøre brug af i appen.
• Du har mulighed for at sende en sød gave til en du kender under "bestil".
• Betal direkte via appen.
• Når du checker ind med appen i butikken, kan vi se om du har optjent point til ekstra produkter eller har fordele liggende, som du kan gøre brug af.

Med appen har du også mulighed for at bestille Click & Collect, indsamle kvitteringer ét sted, gennemse hele menuen, få anbefalede produkter til dig på din startskærm, finde den nærmeste butik og se seneste nyt fra os.

3. Hvor mange point får jeg, når jeg handler?

For hver 1 kr., du bruger i butikken, eller via Click & Collect i vores app - får du 1 point.

4. Er der andre måder at optjene point på?

Click & collect - belønnes med 5 point hver gang du bestiller fra 17. juni - 31. december. Betalinger med appen - belønnes 5 point hver gang fra 17. juni - 31 december.

5. Begynder jeg med det samme at indsamle point?

Ja! Du begynder at samle point med det samme. Hvis du henter appen, mens du foretager dit første køb, tager dine point 7 dage at indlæse i appen, da de behandles i vores system.

6. Jeg modtog ikke mine point. Hvor er de?

Vi beklager, at du ikke modtog dine point. Bare rolig! Du kan kontakte support@lagkagehuset.dk, som kan hjælpe med at tilføje dine point.

7. Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke tjente point, da jeg brugte min smartphone til at betale?

Vi beklager, at du ikke modtog dine point. Bare rolig! Du kan kontakte support@lagkagehuset.dk, som kan hjælpe med at tilføje dine point.

8. Hvem kontakter jeg, hvis jeg har et problem med mine point?

Hvis du har et problem, bedes du kontakte vores app support via support@lagkagehuset.dk.

9. Jeg havde en dårlig appoplevelse i en af vores butikker - hvem kontakter jeg?

Kontakt support@lagkagehuset.dk med så mange oplysninger som muligt, og vi bestræber os på at hjælpe.

10. Hvorfor kan jeg ikke samle kaffestempler mere?

Vi har omdannet kaffestemplerne til point. Når du har optjent 500 point har du til en gratis kop kaffe, efter eget valg. Har du allerede samlet kaffestempler i appen, vil hvert stempel blive omdannet til 50 point.

11. Appen loader ikke - hvem skal jeg kontakte?

Hvis du har et problem, bedes du kontakte vores app support via support@lagkagehuset.dk.

12. Jeg kunne godt lide det gamle loyalitetssystem - hvorfor har i ændret det?

Vi vil sikre at så mange mennesker kan nyde vores loyalitetsprogram som muligt. Vores tidligere ordning tillod kun kaffedrikkere og brød elskere at indløse produkter. Den nye ordning giver kunder, der nyder hele vores sortiment, mulighed for at optjene og indløse point til deres yndlingsprodukter. Før kunne man først indløse point til produkter ved 1.000 point, men nu kan du allerede indløse point til et produkt ved 200 point.

13. Jeg har et nyt telefonnummer - hvordan overfører jeg mine point til dette?

Kontakt support@lagkagehuset.dk, de kan hjælpe med dette.

14. Kan jeg sende en gave via appen?
Ja du kan sende en sød gave til en du kender under "bestil". Du skal blot kende modtagerens telefonnummer og sørge for at personen du vil sende gave til også har downloadet appen.

15. Kan jeg sende en gave til nogen udenfor Danmark?

I øjeblikket er dette ikke en mulighed, men det er noget, vi arbejder på.

16. Min kvittering gik ikke ind i appen - hvor er den?

Kontakt support@lagkagehuset.dk, der kan undersøge dette for dig.

17. Hvor mange point får jeg for at downloade appen?

Du modtager 300 point, når du downloader vores app.

18. Jeg har allerede appen - hvad ændrer der sig for mig?

Du kan nu drage fordel af alle de nye funktioner og loyalitetsniveauer. Alle dine eksisterende point vil blive overført til din nye app. Ethvert kaffestempel, du havde, vil blive konverteret til 50 point, og alle vouchers, du har indsamlet,vil også være tilgængelig under "fordele".

Betaling og refusion

19. Kan jeg betale med Apple / Google Pay og stadig indsamle point?

Det kan du! Du skal blot tilslutte onlinebetaling til din app, og betale via denne mulighed når du handler i en af vores butikker. Derefter begynder du at indsamle point hver gang du bruger din mobil til at betale.

20. Jeg kunne ikke indløse en voucher i butikken - hvad gør jeg?

Kontakt support@lagkagehuset.dk, så kan vi løse dette for dig.

21. Jeg havde en dårlig oplevelse med appen - kan jeg få en refusion?

Kontakt support@lagkagehuset.dk, så kan vi løse dette for dig.

22. Kan jeg ændre mine kortoplysninger i appen?

Det kan du! Fjern blot dit kort og tilføj dine nye kortoplysninger.

23. Kan jeg have flere betalingskort i appen?

Selvfølgelig kan du tilføje flere betalingskort og flere smartphone-betalingsmetoder til din in-app tegnebog. Gå til siden 'Min profil' i appen for at administrere dine betalingsmetoder.

24. Hvad bruger i mine kortoplysninger - hvorfor har i brug for dem?

Når du downloader vores app, bliver du bedt om at tilføje dit betalingskort til sektionen "Min profil". Vi beder dig om at indtaste dine kortoplysninger, og disse gemmes via en tredjepart for at beskytte dine oplsyninger. Hvorfor? Vi gør dette for at genkende, når du foretager en betaling med dit betalingskort eller Apple / Google Pay. Ved at have dine kortoplysninger er vi i stand til at identificere din profil, hver gang du betaler. Dette betyder, at vi kan identificere, hvor mange point du har, når du betaler, og att du optjener point automatis, uden at skulle åbne Lagkagehuset+ appen!

24. Hvordan tilslutter jeg Apple / Google til appen?

Dette gøres under "Mere" hvor du blot klikker på det dankort du har indtastet i appen og vælger "Aktivér til onlinebetaling". Eller kan du spørge en medarbejder ved dit næste besøg, så kan de forbinde mobilbetaling til din app. Dit kort gemmes i afsnittet 'Tegnebog' i appen.

Click & Collect:

25. Hvordan afhenter jeg min Click & Collect ordre?

Når du ankommer til butikken, skal du blot åbne appen og scanne QR-koden på indgangsdøren eller ved udleveringsstedet. Når næste medarbejder bliver ledig, hjælper vi dig straks med din ordre.

26. Kan jeg ændre min C&C ordre?

Når din ordre er afgivet, kan du ikke ændre i den.

27. Kan jeg annullere min C&C ordre?

Hvis du vil annullere en Click & Collect ordre, skal du ringe til butikken og bede dem annullere ordren. Du finder kontaktoplysningerne på butikken her.

28. Kan jeg få en refusion for min C&C-ordre via appen?

Kontakt support@lagkagehuset.dk, så kan vi løse dette for dig.

29. Jeg bestilte en vare via C&C, og den var ikke tilgængelig, da jeg skulle hente den. Hvad skal jeg gøre?

Butikken tilbyder dig en alternativ vare af samme værdi. Alternativt annullerer butikken din ordre.

30. Hvad er det beløb, der er blevet hævet fra mit kort, i forhold til C&C-ordre?

For at kontrollere, at dine kortoplysninger er korrekte, i forhold til Click & Collect, kan der muligvis ses et token-beløb som en afventende transaktion i din onlinebank. Dette er en verifikationskontrol af dit kort. Vi debiterer dog aldrig din konto for denne transaktion. I stedet forsvinder transaktionen fra dine ventende transaktioner - normalt indenfor 10 arbejdsdage.

31. Hvor langt i forvejen kan jeg bestille C&C?

Mellem 15 minutter og 6 dage i forvejen.

32. Jeg har afgivet en ordre via C&C. Pengene er hævet - Hvor er min ordrebekræftelse / kvittering?

Alle dine tidligere og kommende ordrer vil være at finde i "Mine kvitteringer", som du kan finde i din profil under knappen "Mere" i appen.