Kontakt os

Reklamation

Har du brug for hjælp omkring en reklamationssag?

Vi har lavet en tjekliste af informationer som vi har brug for, for at kunne varetage os din henvendelse bedst muligt.

Du bedes derfor udfylde alle relevante informationer omkring din reklamationssag inden du indsender den.

RELEVANT REKLAMATION INFORMATION

  • Hvilket produkt er der tale om?

  • I hvilken af vores butikker er købet foretaget / er oplevelsen sket?

  • Hvilken dato blev købet foretaget / hvilken dato er hændelsen sket?

  • Hvad handler din reklamation om, uddyb gerne:

  • Udfyld dine kontaktinformationer

    • For- og efternavn
    • E-mail
    • Telefonnummer
  • Vedhæft gerne billeder / video / købsdokumentation, så kan vi bedre hjælpe dig.

App support

Har du spørgsmål til vores app der mangler svar?

Vores app support sidder klar til at hjælpe dig via mail. App support håndterer kun problemmerstillinger der omhandler vores app.

Vi har udarbejdet en FAQ du kan læse her, som besvarer mange typiske spørgsmål angende appen.

Har du problemer der ikke omhandler appen, bedes du kontakte kundeservice.

Kontakt app support angående:

  • Tekniske problemer
  • Ændring af dit telefonnummer
  • Log-ind problemer

Husk at vores chatbot kan hjælpe med generelle spørgsmål omhandlende funktioner i appen, du finder både chatbotten i appen eller nederst i højre hjørne her på siden.

APP SUPPORT ÅBNINGSTIDER
Mandag–fredag:
13.00 – 15.00

Kundeservice

Har du generelle spørgsmål der mangler svar?

Vores kundeservice sidder klar til at hjælpe dig både telefonisk og via mail. Kundeservice håndterer generelle spørgsmål om vores produkter og vi modtager også gerne konstruktiv ris og ros.

Kundeservice håndterer ikke spørgsmål til appen, her bedes du kontakte vores app support.

Kontakt kundeservice angående:

  • En købsoplevelse
  • En oplevelse i en af vores butikker
  • Forslag og fremtidige ønsker
  • Ris og ros

KUNDESERVICE ÅBNINGSTIDER
Mandag-torsdag: 10.00-15.00
Fredag: 10.00-14.00
Telefon: 72144700 tryk 4 for kundeservice.